torsdag 11 mars 2010

I limbo

Skickade in ett pm till min handledare igår. Väntar på respons. Kan inte göra så mycket innan jag får feedback, men när kommentarerna väl kommer så har jag antagligen sjuuukt mycket att göra. Torsdagar är dessutom mötesdagar. Först personalmöte och sedan högre seminarium. Innebär att torsdagen i stort går åt till att hänga runt. Inte alls dumt faktiskt. Inga krav på produktivitet och prestation, bara härligt lyssnande på andra som inspirerar. När jag har mycket att göra är torsdagar bara skit. Jag sitter som på nålar och vill bara gå iväg och få nåt gjort. Men just idag, när jag befinner mig i något slags limbo och inte egentligen kan göra så mycket annat än att vänta så känns möten som ett bra sätt att fördriva tiden.

Har förövrigt bakat en inte alltför lyckad banankaka till mina kollegor. Den är rätt torr och inte alltför smakrik. Men vad fan, det är ju fika i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar